WSPARCIE / SERWIS
Monitory Studyjne ATC – 6 lat gwarancji
Każdy głośnik jest dostarczany z kartą rejestracji produktu, na której znajduje się QR kod, przekierowujący do strony producenta. 6 letnia gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie produkty zarejestrowane w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Niezarejestrowane produkty obejmuje standardowa 2 lenia gwarancja. Wszystkie szczegółowe informacje na temat warunków gwarancyjnych znajdują się na stronie producenta:
Urządzenia Solid State Logic – wsparcie techniczne
Firma Solid State Logic uruchomiła dla swoich użytkowników portal wsparcia serwisowego. Na stronie znajdują się dokumenty dla urządzeń, instrukcje instalacji oraz konfiguracji dla interfejsów i sterowników serii UF/UC.
Gwarancja urządzeń BOSE Professional:
SERWIS
Serwis Commercial Audio zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi produktów z naszej dystrybucji. Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej. Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez nasz serwis otrzymasz wiadomość zwrotną z dalszymi instrukcjami.
Warunki napraw:
Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w czasie 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Commercial Audio.
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec wydłużeniu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane poza naszym serwisem unieważniają gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje towarów:
- z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
- niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
- uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
- uszkodzonych przy instalacji
- uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
- uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentem zakupu, a także załączonym opisem usterki.
W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciązany kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na nasz koszt.