WSPARCIE / SERWIS

GWARANCJA COMMERCIAL AUDIO

 

Serwis Commercial Audio zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi marek:

Solid State Logic

ATC Loudspeakers

Harrison Audio

Bose Professional

Clear-Com

DirectOut

Amadeus Acoustic

Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej.

Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez nasz serwis otrzymasz wiadomość zwrotną z dalszymi instrukcjami.

 

Standardowa gwarancja Commercial Audio

Gwarancja obowiązuje od daty zakupu u autoryzowanego dealera, który jest wskazany na stronie Commercial Audio w zakładce Gdzie Kupić.

Commercial Audio jako wyłączny dystrybutor marek pro audio na terenie Polski zapewnia standardową gwarancję na poszczególne serie urządzeń w okresach:

2 letnia gwarancja na urządzenia:

Solid State Logic: 2 / 2+ / 12 / 18 / Alpha 8 / Fusion / Bus+ / Six / BigSix / PureDrive Octo / Pure Drive Quad / moduły 500 / UC1 / UF1 / UF8

Bose Professional: S1Pro+ / seria L1 / seria F1 / SUB 1 / SUB 2 / T4s / T8s /

ATC Loudspeakers: wszystkie modele

Clear-Com; wszystkie urządzenia

3 letnia gwarancja na urządzenia:

DirectOut: wszystkie urządzenia

Bose Professional: seria WORK

5 letnia gwarancja na urządzenia:

Bose Professional: seria INSTALL: wszystkie wzmacniacze, procesory sygnałowe, głośniki, które nie mają własnego zasilania (wzmacniacza).

Warunki standardowej gwarancji Commercial Audio:

Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu u autoryzowanego dealera i kończy po dwóch latach. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w czasie 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Commercial Audio lub według naszego wyłącznego uznania, produkt zostanie wymieniony na nowy.

Gwarancja jest powiązana z produktem i jest zbywalna. Gwarancja na produkt z drugiej ręki/używany rozpoczyna się od pierwotnej daty sprzedaży. Naprawy gwarancyjne muszą być wykonywane wyłącznie poprzez Commercial Audio lub naszych autoryzowanych serwisantów. Gwarancja obejmuje koszt części i robocizny.

W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec wydłużeniu o czym Commercial Audio niezwłocznie powiadomi właściciela urządzenia i/lub dealera.

Brak możliwości zweryfikowania usterki z osobą dostarczająca sprzęt do serwisu lub użytkownikiem końcowym, jest podstawą do niepodejmowania naprawy.

W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.

Ograniczenia warunków gwarancyjnych Commercial Audio:

Gwarancja na produkt nie obejmuje:

  • Produktów zakupionych poza autoryzowaną siecią sprzedaży. Lista autoryzowanych dealerów dostępna TUTAJ.
  • Produktów bez datowanego dowodu zakupu (faktury sprzedaży lub paragonu) od autoryzowanego dealera lub dystrybutora.
  • Użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi danego produktu.
  • Produktów, których numer seryjny został zmodyfikowany, stał się nieczytelny lub został usunięty.
  • Uszkodzeń spowodowanych nieprawidłową obsługą (np. upadek/uderzenie, woda, kurz/piasek).
  • Usterek wynikających z normalnego użytkowania lub zużycia, lub normalnego starzenia się produktu.
  • Wyłącznie kosmetycznych skaz na produkcie (takich jak kurz).
  • Części zużywających się, takich jak baterie, chyba że uszkodzenie zostało spowodowane wadą materiałową lub wadą produkcyjną.
  • Działania bez uziemienia sieciowego.
  • Nieautoryzowanych modyfikacji lub serwisu.
  • Produktów, które nie są zapakowane w oryginalne opakowanie
  • Ekstremalnych warunków środowiskowych (w tym ekstremalnych temperatur i ekstremalnej wilgotności), ekstremalnych obciążeń fizycznych lub elektrycznych, zakłóceń, wahań lub skoków napięcia w zasilaniu sieciowym, uderzeń pioruna, elektryczności statycznej, ognia, siły wyższej lub innych czynników zewnętrznych.

Na naprawy obowiązuje 12-miesięczna gwarancja. Gwarancja obejmuje tylko wymienione części i robociznę związaną z wymianą tych części.

Obowiązki Klienta

Aby uzyskać usługi dostępne w ramach gwarancji na produkt, klient zobowiązuje się:

  • Dostarczyć wraz z urządzeniem kopię oryginalnego dowodu zakupu produktu, wystawionego przez autoryzowanego dealera/dystrybutora.
  • W miarę możliwości, przetwarzać wszystkie roszczenia gwarancyjne za pośrednictwem dealera, który dostarczył produkt, lub za pośrednictwem dystrybutora.
  • Dostarczyć informacje o objawach i przyczynach problemów wraz z produktem.
  • Dokonać ostatecznego formalnego zgłoszenia naprawy gwarancyjnej za pomocą internetowego formularza zgłoszenia naprawy serwisowej TUTAJ.
  • Odpowiadać na pytania, w tym na prośby o numer seryjny produktu, model, urządzenia peryferyjne podłączone do produktu, usłyszane/zaobserwowane usterki, działania wykonane przed wystąpieniem problemu z produktem oraz środki podjęte w celu rozwiązania problemu.
  • Postępować zgodnie ze wszystkimi instrukcjami, w tym dotyczącymi sposobu pakowania produktu w oryginalne opakowanie produktu.
  • Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentem zakupu, a także załączonym opisem usterki.

W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt Commercial Audio.

Commercial Audio nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.

Rozszerzona gwarancja Commercial Audio

Commercial Audio oferuje możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego dla poniższych urządzeń na poszczególne okresy. Okres gwarancji zostaje przedłużony na określony czas dla danego produktu od daty zakupu, pod warunkiem, że rejestracja nastąpi w ciągu 30 dni od dnia zakupu u dealera wskazanego na stronie Commercial Audio w zakładce Gdzie Kupić.

Rozszerzenie gwarancji na okres 5 lat:

Solid State Logic: 2 / 2+ / 12 / 18 / Alpha 8 / Fusion / Bus+ / Six / BigSix / PureDrive Octo / Pure Drive Quad / moduły 500 / UC1 / UF1 / UF8

Bose Professional: S1Pro+ / seria F1 / T4s / T8s / seria L1 / / SUB 1 / SUB 2

Formularz rejestracji i wydłużenia gwarancji na okres 5 lat TUTAJ

Warunki rozszerzonej gwarancji Commercial Audio:

  • Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji PL i został zakupiony u dealera wskazanego przez Commercial Audio
  • Produkt musi zostać dostarczony z oryginałem lub kopią dowodu zakupu (faktura lub paragon)
  • Produkt był użytkowany zgodnie z instrukcją obsługi
  • Produkt, posiada widoczne i niezatarte numery seryjne
  • Produkt nie został uszkodzony na skutek nieprawidłowej obsługi (np. upadek/uderzenie, woda, kurz/piasek).
  • Produkt był użytkowany wg zaleceń producenta z uziemieniem sieciowym.
  • Produkt nie był poddany długotrwałym przeciążeniom
  • Produkt nie był poddawany modyfikacji lub nieautoryzowanej naprawie.
  • Produkt, jest zapakowany w oryginalne opakowanie.
  • Produkt nie uległ uszkodzeniu spowodowanym ekstremalnymi warunkami środowiskowymi (w tym ekstremalnych temperatur i ekstremalnej wilgotności), ekstremalnych obciążeń fizycznych lub elektrycznych, zakłóceń, wahań lub skoków napięcia w zasilaniu sieciowym, uderzeń pioruna, elektryczności statycznej, ognia, siły wyższej lub innych czynników zewnętrznych.
  • Wydłużonej gwarancji NIE PODLEGAJĄ części zużywające się, takie jak baterie, gniazda lub inne podobne.

Rozszerzona gwarancja producenta

ATC Loudspeakers oferuje możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego dla wszystkich modeli na okres 6 lat. Okres gwarancji zostaje przedłużony pod warunkiem, że rejestracja nastąpi w ciągu 30 dni od dnia zakupu u dealera wskazanego na stronie Commercial Audio w zakładce Gdzie Kupić.

Szczegółowe warunki rozszerzonej gwarancji producenta znajdują się na stronie ATC.AUDIO

Rozszerzenie gwarancji na okres 6 lat:

ATC Loudspeakers: wszystkie modele

Formularz rejestracji i wydłużenia gwarancji na okres 6 lat ATC Loudspeakers TUTAJ

 

Kontakt z serwisem Commercial Audio: