Bose to marka obecna na bardzo wielu rynkach. Jej rozwiązania znajdziemy w kokpitach samolotów, na pokładzie maszyn militarnych, na scenie, w teatrach, kościołach i salach koncertowych, jako opcję wyposażenia luksusowych samochodów, ale także w plecakach i domach fanów muzyki i dobrego brzmienia. Ten amerykański producent rozwiązań z dziedziny szerokopojętego dźwięku od zawsze przykładał ogromną wagę do nowatorskich i innowacyjnych rozwiązań.

Obecność marki BOSE na tak wielu rynkach daje globalne spojrzenie na temat dostarczania najwyższej jakości systemów nagłośnieniowych, ale przede wszystkim pozwala na czerpanie wiedzy z różnych rynków wertykalnych i produkowanie coraz to doskonalszych rozwiązań. Bardzo dużą grupę całego portfolio produktowego Bose Professional stanowią rozwiązania instalacyjne, skrojone z myślą zarówno o najmniejszych, jak i najbardziej rozbudowanych instalacjach nagłośnieniowych.
Nagłośnienie BOSE znajduje się m.in. na stadionie Juventusu Turyn, w O2 Arenie w Londynie, w butikach Tod’s, H&M, w Porsche Experience Center, w hotelach InterContinental, w siedzibach największych światowych banków, a nawet na statku wycieczkowym Queen Elizabeth II.

Teraz, dzięki nowej dystrybucji, rozwiązania Bose Professional będą jeszcze łatwiej dostępne również dla polskich projektantów, instalatorów i integratorów systemów AV.
Zapraszamy do lektury na łamach portalu AV Integracje.